sobota, 27 lipca 2013

Black woman power !!!

Cześć wszystkim !
Ostatnimi czasy nie miałam weny na dłuższe pisanie oraz wywody na jakiś konkretny temat ! Ale postanowiłam poprawę i na pewno będę częściej tutaj zaglądać :-)
Tak czy owak , przedstawiam" outfajt " imprezowy, chociaż tak się złożyło ,że w między czasie było jeszcze trochę innych ,które również tu umieszczę :D
Uwielbiam połączenia klasyczne ! Oczywiście czasem , lubię poszaleć z kolorami czy też dodatkami,aczkolwiek jestem zwolenniczką tzw. "NUDY" ,czyli stonowane kolory, czuję się w nich NAJLEPIEJ, a chyba o to chodzi, żeby czuć się we własnej skórze oraz ubraniu dobrze :-D
























Sukienka - Cubus
Buty- CCC
Torebka[ używana jako kopertówka] - Stradivarius
Naszyjnik/kołnieżyk -Mohito
Zegarek- Guess




Pogoda ostatnio bardzo nas rozpieszcza, jest GORĄCO ! Ponad 30 stopni, istny upał,może to jest powód dla którego nie miałam weny na pisanie czegokolwiek ,nie żebym się usprawiedliwiała  ;)))))))
Byłam nad jeziorem , na basenie , opaliłam się [wkońcu] co prawda z natury mam ciemną karnację ,ale to nie zmienia faktu ,że  chciałam być bardziej brązowa ,wiadomo , człowiek a zwłaszcza JA ,ciągle chce czegoś WIĘCEJ i WIĘCEJ ♥
No i oczywiście przy domowy ogródek jak co roku spisał się na medal. Lubię czasem , tak po prostu poleżeć nic nie robiąc , nawet nie myśląc ! 
A po opalaniu Polecam Mojito w wersji bez alkoholowej[ w następnym poście przepis i przygotowanie. Jest bardzo dobry, orzeźwiający oraz łatwy do zrobienia ].
Wszelkie koktajle owocowe z dużą ilością lodu ,także preferowane !!!!!




Przedstawiam moje ulubione OWOCE tego sezonu !!!




Nie dość ,że pyszneeeee to jeszcze zdrowe , Czego chcieć więcej ??




Ostatni wypad nad jezioro do Krzeszówka !

Materac, środek jeziora i uśmiech na twarzy !:)



Mam nadzieję ,że tak za rok będę się wygrzewać na piaskach jakiejś przecudnej wyspy !:) Życzę tego sobie jak i wam !!!! 


Mała zapowiedź pewnej mojej sesji :D Amatorskiej jak na razie ! Ale w życiu wszystko się może zdarzyć :-)








Love & Smile , Nejti ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz