środa, 31 lipca 2013

ICE COFFEE

Przepis na " ice coffee" wg. mojego uznania :-)

60 ml wody
120 ml mleka 
lód w kostkach
1,5 łyżeczki kawy rozpuszczalnej [ każdy daje wg. własnych upodobań]
2 łyżeczki cukru 
bita śmietana 
wiórki czekolady 
listek mięty 
można dodać również gałkę lodów :)

PRZYGOTOWANIE :

  • Do shakera dodać składniki : woda , mleko, kawa, cukier, lód
  • Następnie 2-3 min. "szejkować "

  • Przygotować szklankę [ jeżeli ktoś posiada specjalną do kawy mrożonej to super !!!] Bo ŁADNIE podana kawa smakuje o wiele lepiej . I niby wygląd się nie liczy ,tylko smak to jednak ,wydaję mi się ,że to bujda :D Z własnego doświadczenia wiem,że "pięknie" podana rzecz smakuje lepiej ! Być może tak działa tylko podświadomość ,jednak popieram zasadę : ŁADNIE i SMACZNIE !:) 
  • Do szklanki dodać kostek lodu, wlać kawę z shakera [ Jeżeli ktoś preferuję również lody, to teraz można dodać gałkę lodów]
  • Dodać bitą śmietanę , posypać wiórkami czekolady [ zetrzeć na tarce bądź na nożu ]
  • Listek mięty do ozdoby, rurka i KONIEC :-)
Dla osób, które lubią kawę jest to dobra opcja na upalne dni !Ja osobiście nie jestem fanką kawy ,natomiast raz na jakiś czas jak najbardziej . 


















Jedyne kwiaty jakie lubię , i właśnie oto nowy ląduje na parapecie :-D





Tymczasem od 1 sierpnia, czyli od jutra ZACZYNAM solidną naukę j. angielskiego.
W szkole nauka jest całkiem inna niż w domu , ta książka trochę na pewno mi to ułatwi .
Przede wszystkim muszę poradzić sobie z barierą w rozmowie, jeżeli ją opanuje to będzie DOBRZE   !!!





Jestem uparta ,więc sądzę , iż OSIĄGNĘ SWÓJ CEL !!
Jeżeli założę sobie ,że nauczę się angielskiego to tak będzie :-)

Moje motto na dziś :

TYLKO DZIAŁANIE ZBLIŻA NAS DO SPEŁNIENIA SWOICH CELÓW ORAZ PEŁNEGO SUKCESU 

Jeżeli również macie jakieś swoje "cele" , "założenia" to do dzieła , nic samo się nie zrobi ! 
Nawet jeżeli nie uda się osiągnąć zamierzonego celu , ZAWSZE warto próbować . Lepiej zrobić cokolwiek niż nic !





Love & Smile, Nejti♥ 









1 komentarz: