piątek, 12 lipca 2013

Nice.

Cześć!
Mój pokój przeszedł dzisiaj małą przemianę, bo jakoś zaczęły mnie nudzić moje własne cztery ściany..
Wzięłam się do roboty, odświeżyłam kolor, poprzestawiałam meble i od razu czuję inną energię w moim pokoju!
Jest świeżo, delikatnie oraz w bardzo po mojemu!
A zmierzam do tego, że każdy potrzebuje w życiu co jakiś czas jakiś zmian.
Niektórzy zmieniają towarzystwo, okolice, a mi zwyczajnie wystarcza mały remake, i świadomość, że
to wszystko zrobiłam sama! Takie małe podniesienie na duchu :)

Do dzisiejszego posta też pozostając w takich klimatach dodam od siebie trochę propozycji DIY (które jest też moim hobby, ale nie wspomniałam :p), które może okażą się pomocne dla kogoś :D

moje już się u mnie wpasowały świetnie :D


genialnie prezentuje się, warto poświęcić dłuższą chwilę na wykonanie! :)


Możecie mnie obserwować na http://zszywka.pl/u/leptajkisielx3 gdzie na bieżąco dodaje różne pomysły, DIY itp :)

A tutaj wymarzone wnętrze:<333 <3<3<3<3 !!!!
Buziaxy od Aishy !!! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz